PENYOKONG

RAONG (RADIO ORANG PENANG)

PELAWAT DARI SELURUH DUNIA

free counters

JUMLAH PELAWAT BLOG INI

IKLAN - 1

IKLAN 3

IKLAN 3
Kembara Seniman Jalanan Jelajah Bumi Siam Bersama Pyanhabib

Sabtu, 17 Disember 2011

BAGAIMANA LURAH BUAH DADA TERBENTUK: SATU KAJIAN ILMIAH OLEH PELAJAR PEREMPUAN UiSM


Sekumpulan pelajar universiti tempatan telah bertungkus lumus mencari formula bagaimanakah terbentuknya buah dada wanita..

Tugas berat yang mereka pikul ini adalah setelah mereka membaca carian di google yang telah di alihkan ke blog Abu Nawas.

Menurut Norliza bt Amdah iaitu ketua projek tersebut, beliau menerima panggilan daripada Abu Nawas bertanyakan bagaimanakah buah dada wanita boleh terbentuk. Namun begitu beliau tidak dapat menjawabnya walaupun dia seorang wanita lalu terus membuat kajian tentang perkara ini.

Kah kah kah... cuba baca makluman laluan trafik blog Abu Nawas kat bawah ni :-Agak2 sapalah yang dok cari benda yang pelik pelik ni. Ni mesti kaki stim macam Lebai Zan kah kah kah.

Zaman la ni semua benda yang pelik dah jadi macam tak pelik. Macam Nasarudin Mat Isa yang kata Pas pelik. Dah bertahun masuk Pas tiba2 baru kata Pas pelik, masa dia pegang jawatan besaq dalam Pas tak pulak dia kata Pas pelik.

Macam la cerita kat bawah ni:-Dah berpuluh tahun dok sokong Pas tiba2 hari ni kata Pas tak betui pulak. Kah kah kah. Opss jangan marah kat pakcik ni. Ini bukan benda pelik kat kelantan. Orang kelantan memang bijak bikin drama untuk dapat RM. Pakcik ni sedang menipu Umno untuk dapat duit dekat2 pilihanraya ni.

Lagi pun Pakcik ni masuk Umno sebab MP Bachok pun dah siap sedia nak masuk umno tak lama lagi. Macam cerita Hijrah Nabi la. Orang Islam di mekah berhijrah dulu ke Madinah lepas tu baru Rasulullah bertolak dengan Abu Bakar.

Lepas ni kalau Nasa bertanding kat Bachok lagi pun dah kira ok la sebab dah ada orang Pas yang masuk umno akan undi sama dia.

Hari ni 120 esok lagi lusa lagi, bila dah sampai PRU tentu ribu2 orang Pas yang akan masuk umno. Tapi masalahnya mau ka umno letakkan Nasarudin Mat Isa sebagai calonnya kah kah kah.