PENYOKONG

RAONG (RADIO ORANG PENANG)

PELAWAT DARI SELURUH DUNIA

free counters

JUMLAH PELAWAT BLOG INI

IKLAN - 1

IKLAN 3

IKLAN 3
Kembara Seniman Jalanan Jelajah Bumi Siam Bersama Pyanhabib

Rabu, 12 Oktober 2011

BAPA MERTUA PELAKON AERON AZIZ DI JUMPAI MATI BUNUH DIRI


Bapa mertua kepada pelakon aksi Aeron Aziz telah di jumpai mati dipercayai membunuh diri dengan meminum racun. Mertuanya yang juga pemilik kepada ladang Aman Palantations berkemungkinan besar telah terlalu kecewa kerana anak tunggalnya telah temengandung anak luar nikah....

Aeron Aziz ketika cuba di hubungi engan menjawab soalan wartwan sama ada bapa mertuanya itu mati bunuh diri atau dia yang bunuh...

Kah kah kah... Ini hanya untuk kaki drama. Yang bukan kaki drama tentu tak paham apa kisahnya mertua Aeron Aziz ini mati.

Abu Nawas cuma nak cerita pasai watak Aeron Aziz dalam drama Jiwa & lara ni. Abu Nawas bukan suka sangat tengok drama melayu ni tapi dah dok lepak kat uptown, Abu Nawas layan la gambaq apa pu yang skrin besaq tayang.

Aeron Aziz yang memegang watak Zaman iaitu seorang pemuda yang berlagak baik di depan orang tapi sebenarnya di sebalik watak baiknya itu adalah seorang yang amat jahat.

Tak payah la Abu Nawas nak cerita sinopsis drama ni kerana bagi yang dok layan gambaq ni sudah pasti akan tahu macam mana jahatnya manusia yang berwajah dua seperti Zaman lakonan Aeron Aziz ini.

Abu Nawas cuma nak bandingakan denga manusia di alam nyata tapi cukup bijak belakon. Depan orang nampak punya la alim. Sembang pun ana anta. Sikit2 cakap Islam tapi di sebalik itu sebenarnya hidup dengan pembohongan macam melaon yang dok bediri di belakang ketua pemuda pas penang ni.. Kawan baik tu, tak lama lagi bini ostad ni jadi mangsa pulak la:-Melaun ni kalau naka bandingkan dengan watak aeron Aziz tu dapat kat melaon ni lagi. Dia punya lakonan memang A+. Kalau depan orang tengok pompuan pun tak mau..punya la warak tapi bila akaun facebook dia kena hack baru tau dia punya real punya perangai..

Tak percaya cuba tanya pompuan yang jadi mangsa sembang lucah ketika dia guna nama Tuty sadinar ni Tak pun tanya ustazah ni
Kalau dah tanya depa ni semua tapi depa kata fitnah, tanya la pulak depa pasai apa kalau fitnah tak mau saman Abu Nawas. Bola dah dok depan gol, dok tunggu apa lagi sepak masuk saja la.

Maka kepda peminat drama Jiwa dan lara pastikan kalau tengok drama ni ingatlah Melaun yang nama Lebai Zan tu. Untuk yang ada bini hatilah dengan FB atau no talipon isteri anda dari terlepas kepada melaon ni... kalau dia tak sembang lucah saja sangat...