PENYOKONG

RAONG (RADIO ORANG PENANG)

PELAWAT DARI SELURUH DUNIA

free counters

JUMLAH PELAWAT BLOG INI

IKLAN - 1

Isnin, 11 Julai 2011

KISAH ISTERI POLIS PENCEN MAIN BELAKANG SUAMINYA - BARU PADAN MUKA


Ini berita baik walaupun berita ini tidak baik kepada ibu yang kehilangan anaknya ini tetapi ia amat baik untuk rakyat malaysia.

Ini berita kasi orang marah sama polis. Bila orang marah sama polis orang akan marah sama kerajaan. Bila orang marah sama kerajaan, orang akan marah sama umno. Bila orang marah sama umno alamatnya Umno dah nak terlingkop..

Kemenangan perlukan pengorbanan. Adik ini sudah berkorban untuk rakyat Malaysia. kematiannya akibat tindakkan polis yang main2 di saat dia sedang berhadapan dengan maut akan membuat orang marah.

Jika yang membaca berita ini seramai 1,000 orang, sudah cukup 50 orang saja yang mula meluat pada umno pagi ini. Kita tak mahu ramai2 benci pada umno dalam satu masa sebab nanti umno mati terkejut.

Jika satu kali polis bikin jahat pada rakyat, 50 orang benci pada umno, kalau 100 kali maka sudah 5,000 orang benci pada umno.

Oleh itu kita juga perlu ucapkan terima kasih kepada polis polis yang suka buat jahat pada rakyat. Mereka telah membantu umno untuk cepat masuk kubur keh keh keh..