PENYOKONG

RAONG (RADIO ORANG PENANG)

PELAWAT DARI SELURUH DUNIA

free counters

JUMLAH PELAWAT BLOG INI

IKLAN - 1

Ahad, 20 Februari 2011

KISAH AJK PASTI PULAU PINANG PERANGAI TAK SENONOH YANG SUKA KACAU ISTERI ORANG

PERINGATAN KEPADA YANG BERKENAAN: TEMPOH GENCATAN SENJATA MASIH BERBAKI LAGI 3 HARI. HARAP MAKLUM

Abu Nawas terima banyak mesej di Facebook bertanyakan mengapakah Abu Nawas telah padamkan posting tentang cerita Mat Zan Kaki Lucah iaitu seorang AJK PASTI P.Pinang kemarin. Abu nawas sudah takut ka? Abu Nawas sudah kena kejut ka?


Oooo tidak tidak tidak sama sekali. Abu Nawas bukan seorang pengecut lebih lebih lagi dengan orang yang pengecut. Sebenarnya semalam Abu Nawas telah mendapat pengesahan sendiri daripada orang utama dalam Pasti Pusat bahawa beliau akan selesaikan isu ini dengan segera dan paling tidak sebelum muktamar pemuda pas negeri P.Pinang


Oklah Abu Nawas pegang pada janji dia. Mulai hari ini Abu Nawas tak akan siarkan lagi segala bukti tentang cerita Mat Zan yang kaki lucah tak kira dengan anak bini orang ni. Apa pun Abu Nawas hanya beri tempoh sehingga satu minggu saja mulai hari ini dan jika Abu Nawas tidak di panggil untuk di soal siasat maka abu Nawas akan siarkan kembali semua bukti2 yang menunjukan AJK PASTI P.Pinang ini telah berlucah dengan mengunakan profil wanita di dalam FB


Abu Nawas tak mintak mereka menghukum kroni depa yang kaki lucah tu tapi Abu Nawas hanya meminta perkara ini disiasat. Jika ini adalah perkara fitnah maka Abu Nawas sedia menerima hukuman daripada mereka. Malah Jika kroni depa yang kaki lucah ini tidak bersalah Abu Nawas akan meminta maaf secara terbuka di dalam blog ini dan Abu Nawas akan minta semua blogger yang memberi link kepada Blog Abu Nawas sebanyak 105blog menyiarkan permohonan maaf daripada Abu Nawas ini.

Setelah 4 tahun Abu Nawas bawa isu ini baru semalam kroni Ustaz Lucah ni nak call Abu Nawas. Mengapa sebelum ini mereka mendiamkan diri sedangkan Abu Nawas dengan sendirinya telah menyerahkan bukti kepada bekas ketua pemuda Pas Negeri P.Pinang yang lalu Hafiz Nordin 3 tahun lalu tetapi lansung tiada siasatan di buat.


Nasib baik tuan punya diri yang telah di mengorat oleh mat zan kaki lucah ini yang juga isteri orang call Abu Nawas petang kemarin meminta sangat sangat namanya jangan di siarkan. Kalau tak hari ini memang Abu Nawas telah siapkan posting yang menyiarkan siapa nama isteri orang yang Mat zan kaki lucah ini bersayang sayangan.


Sebenarnya Abu Nawas tak termakan pun rayuan sampai keluaq ayaq mata si isteri orang itu kerana Abu Nawas pun tahu bahawa si isteri orang ini juga terlibat dalam mempertahankan Mat Zan Kaki Lucah ini tetapi apabila orang kuat pasti sendiri yang call abu Nawas memberi jaminan bahawa perkara ini juga telah di beri perhatian oleh pasti Pusat maka Abu Nawas pegang pada janji dia.


Untuk pengetahuan isteri orang yang merayu namanya tidak di siarkan itu Abu Nawas sama sekali tak percaya segala sumpah dengan nama Allah dan cerita2nya kemarin sebab keratan Facebook di bawah ini sebagai bukti bahawa


ORANG PASTI PUSAT DAN PASTI NEGERI PULAU PINANG BACA CERITA NI BETUI BETUI


Abu Nawas nak kasitau kalau abu Nawas nak bongkar banyak benda yang tak betul dalam Pasti Pulau Pinang ni pun Abu Nawas boleh buat tapi abu nawas tak mau. tapi kalau nak abu Nawas dedahkan silalah cabar Abu Nawas buat macam tu...kalau ada berani la...


Abu Nawas cuma nak cerita pasai mat Zan ni sebab dia ni bukan saja jahat malah cukup pandai belakon...


Mat Zan sebenarnya adalah orang kampong abu Nawas. Abu Nawas bukan saja kenal rapat dengan dia tapi seluaq dalam dia tak basuh pun Abu Nawas tau. Belajaq memang tinggi sampai luaq Negara tapi kerja pemalas nak mampuih. Seingat dalam ingatan Abu nawas tiadalah lain kerjannya melainkan menganggur sajalah kerjanya.


Dulu mana tempat yang Abu Nawas tak bawak dia. Dia teringin nak ada marka Abu Nawas tolong cari kat dia guru Pasti dekat Kulim tapi bila di risik risik guru tersebut sudah pun bertunang maka Abu nawas pun cadangkan guru yang lain di pasti yang sama kepadanya tapi mungkin jenis manusia yang habitat hidupnya adalah minat pada hak orang lain dia nak jugak kat tuning orang tu. Apa pun cerita tu lenyap begitu saja kerana Abu Nawas tak teruskan hasrat untuk mengorat si guru pasti tunangan orang tu. Apakah kiranya lebih baik Abu Nawas saja yang sapu kalau bagi kat dia kah kah kah.


Abu nawas tarik dia masuk dalam Pasti cawangan sebagai setiausaha Pasti tapi dia bikin karenah dengan memecah belahkan sesama ajk pasti. Walaupun begitu semua perkara itu dapat di selesaikan setelah semua ajk yang telah di hasut oleh Mat zan Kaki lucah ini Abu Nawas panggil dan bersekemuka. Yang tak datang hanya dia seorang. Katanya kapal sudah nak pecah dok tunggu apa lagu cabut la. Macam pukimak…


Pasti cawangan berjalan kembali seperti biasa tanpa si laknat ini. Mat zan kaki Lucah ini akhirnya menjadi kera sumbang tak ada kawan bila semua AJK Pasti termasuk ketua pemuda Pas kawasan Batu kawan sekarang ini tahu siapa yang menyebabkan persengketaan ini. Duduklah dia di rumah usang seorang diri tanpa kawan.


Bagi Abu Nawas semua kejadian tu tak ada dendam. Walaupun Mat zan kaki lucah ni sewaktu kami bertungkus lumus bekerja untuk parti ketika itu lansung tak pernah membantu.


Mat zan kaki Lucah ini mula mendekati kami di pasti cawangan kembali dan Abu Nawas anggap dia iklas mahu membantu dan Abu Nawas ambil dia kembali menjadi setiausaha Pasti. Rupa2nya ada niat di sebaliknya dia mendekati pasti semula. Tahun itu Abu Nawas telah ambil seorang guru yang baru dan tercun antara semua gru pasti di P.Pinang ini.


Si Mat zan kaki lucah ini sebenarnya berkenan pada guru pasti yang bernama Azizah itu. Dia mintak Abu nawas risik2. Abu Nawas sendiri yang tanyakan pada si guru yang bernama Azizah bersaksikan dua orang guru yang bernama hasaniah dan Norhidayah dan jawapan yang di berikan oleh guru yang si mat zan kaki lucah ini berikan ialah dia tak buloq kat mat zan yang kaki lucah ini walaupun tidaklah dia tahu bahawa Mat zan ini adalah kaki lucah dan pembekal CD blue di rumahnya.


Tidak sampai sebulan si bapa kepada guru yang telah berkenannya Mat zan kaki lucah akan dirinya itu di tunangkan dengan seorang pemuda yang lain. Mat Zan kaki lucah walaupun tahu akan perkara ini namun terus menerus menganggu si guru yang telah menjadi tunangan orang ini. Abu Nawas sendiri bersaksikan 2 orang guru membaca mesej2 yang di hantar oleh Mat zan kaki Lucah ini yang di tunjukan oleh guru tersebut.


Mat zan kaki lucah ini tidak tahu segala mesejnya telah abu nawas baca dan dia berlagak selamber macam orang tak bersalah. Sehinggakan Mat zan kaki lucah ini telah bercadang untuk melarikan si tunangan orang ini pun Abu nawas dan kawan2 yang lain tahu tapi dia tidak tahu yang kami tahu.


Abu Nawas bukan saja melantik si Mat zan kaki Lucah ini sebagai setiausaha tetapi Abu Nawas telah meminta dia dengan persetujuan ajk pasti cawangan untuk mengajar kanak2 pasti bahasa inggeris dengan membayar gaji sedangkan semua ajk pasti yang selama ini telah bertungkus lumus mengwujudkan pasti cawangan dengan kewangan zero tak pernah menerima apa2 imbuhan. Setiap bulan pula semua ajk pasti cawangan telah mengeluarkan wang poket untuk perbelanjaan membayar gaji guru, sewa rumah dan lain2.


Akhirnya si laknat ini bikin hal lagi bila Guru ini Abu Nawas telah serahkan kepada pasti yang lain kerana mereka kekurangan guru pada ketika itu. Bila si guru yang Mat zan kaki Lucah ini berkenan sudah tiada lagi, si Mat zan kaki lucah ini mula buat hal. Di panggil mesyuarat tidak datang. Pergi ke rumah beri salam tidak menjawab. Apa mau buat kalau lu tak mau gua apa peduli.


Rupa2nya walaupun guru tersebut telah di tukarkan ke pasti yang lain si Mat zan kaki Lucah ini masih terus menganggu tunangan orang ini sehinggalah hari perkahwinannya. Punya haram jadah punya manusia.


Ingatkan bila dah kawin tidaklah di ganggunya lagi rupa2nya sehingga hari ini walaupun sudak beranak pinak si Lebai zan yang juga AJK Pasti Pulau Pinang ini terus menerus menganggu.


Wahai kakaknya si azizah yang bernama Zainab silalah kamu nafikan semua kenyataan Abu nawas ini.katakanlah yang kamu tak tahu menahu tentang perkara ini serta silalah saman Abu Nawas yang sedang membikin fitnah ini.


MAT ZAN JADI WARAK MASUK TAREKAT.

Selepas hasratnya mendampingi Pasti dengan bertujuan untuk menganggu guru2 pasti tidak tercapai si Laknak ini mula masuk Tarekat pulak. Abu Nawas tidak tahu apa namanya tarekat ini tetapi Tok gurunya berada di Sik Kedah.


Bila masuk tarekat Mat zan kaki Lucah mula beserban dan berjubah. Pas memang tak boleh pakai sebab dah tak boleh menghasilkan apa2 padanya lagi. Baguslah kalau dah berubah dari kaki tengok CD Blue kepada kebaikan.


Rupa2nya dalam tarekat ni pun si laknak ni bikin hal lagi. Dia masuk tarekat ni sebab nak kat pompuan jugak. Bila Tok Guru kirakan seorang gadis yang baik kepadanya tapi tidak di terima oleh si bapa gadis tersebut kerana mat zan ini tidak punya pekerjaan dan kemudiannya pula si bapa ini telah tunangkan anak gadisnya kepada pemuda lain si laknat ini mula kembali tabiat lamanya yang minat pada tunang orang.


Di ganggunya si gadis ini tidak henti2 dan paling kemuncak si laknat ini telah menulis berkajang kajang surat kepada tunang si gadis ini. Ntah apa yang di tulisnya tidaklah abu nawas ketahui kerana sumber yang memberi tahu cerita ini kepada Abu nawas tidak pula mencerikannya.


Perkara ini akhirnya telah di bawa ke pengetahuan Tok Guru tarekat dan kemudiannya Mat zan kaki lucah ini telah di singkirkan daripada kumpulan tarekat tersebut.


Berkelanalah kembali dia keseorangan di dalam rumahnya yang di kelilingan semak samun kerana malasnya tahap tak tahu abu nawas nak cerita.


Kemudian laknat ini mula menjadi talibarut kepada Pemuda Umno Batu kawan. Semua rahsia parti telah di bukanya demi kerana dendamnya. Setiap hari makan minumnya di tanggung oleh orang kuat ketua Pemuda Umno Batu Kawan.


Apa jadi selepas itu??? Tunggu sambungannya…..